hälsning från lisa94!

Jag är i Motala ba!!! P-pPPaARtyy för här bor min farmor och farfar!!! Och jag har varit helt isolerad från allt dvs Twitter och stallet.se HAHA nej skoja stallet.se har ballat ur totalt? Man måste logga in och *kratsa hovarna* på sin häst varje dag. Får fortfarande mail från *Brunte* som ba "Längesen vi såg dig Lisa! Castor har slut på havre, bli GULDMEDLEM så blir livet lite lättare". Pallar inte.

I min familj har vi liksom inte iPads och iPhones dvs uppkoppling överallt, däremot fick jag veta NU att pappa hade med sig sin dator??!?! Asså farsan, pallar inte. Här har jag gått runt och rullat tummarna, tvingats vara SOCIAL osv, också finns min lilla kärleksjuvel i en resväska? *Äntligen återförenade*.


Enda bilden jag fotat med min mobilkamera??? Så konstigt. Jag låtsades ju lyssna på telefonsvararen när jag fotade pga ensam, därav det obegripliga motivet men HELLRE TIO FÅGLAR I SKOGEN ÄN EN I HANDEN SOM JAG BRUKAR SÄGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0