coolt att skriva tal

Känner att jag vill förklara/försvara mig lite för att jag *suttit vid datorn* konstant SÅ HIMLA LÄNGE NU. Eller va! Det har bara gått cirka 3 timmar räknade jag ut nyss med min briljanta huvudräkning, men känns snarare som 30 xD

Ni får inte tro att jag bara suttit och kollat på Blue Water High (FATTA LYCKAN NÄR JAG HITTADE DET PÅ SVTPLAY!??) och käkat grillchips. FÖRUTOM det har jag liksom skrivit ett engelskatal. HAHA fatta vad sjukt ändå att man kan göra såna saker, skriva TAL och grejer. Trodde man ju inte direkt för 10 år sen xD


Bästa delen i talskrivandet är att *klistra fast på programledarlappar* dvs som de har i Melodifestivalen och sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0