aldrig mer animal planet




Kolla perfekta Animal Planet - onsdagen! Dock ej "Ruud i småkrypens värld", känns inte riktigt min grej, men VILDASTE AFRIKA åååhh ryser i hela kroppen när jag tänker på de sträva lejontassarna och de torra noshörningshudarna. Vill ba smörja' smörja'!

Men pappa förstörde min glädje med sitt "Du vet att vi inte har Animal Planet längre". Jag blev helt CHOCKAD MÅLLÖS OCH JÄTTEJÄTTELEDSEN. Stirrade tomt ett tag och sen frågade jag med tunn röst varför. Han ville inte riktigt svara verkade det som? Mumlade något ohörbart om Boxer-Robert osv osv.

Vet inte VAD jag ska göra ikväll om jag ej får se big five.


Kommentarer
Postat av: Magda

boxer-robert är och kommer alltid vara en fitta, så är det bara. Visste du att jag en gång skulle skriva fitta och det blev boxer-robert på t9? helt sjukt. det ultimata beviset liksom. man tror ju inte att sånt händer men det gör det.

2011-05-04 @ 21:55:42
Postat av: Tinas mongoblogg

haha tack, vad glad jag blir:D

2011-05-05 @ 10:40:28
URL: http://satinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0