supermånen är här för att stanna

En bild från mitt hemfönster och en från aftonbladet, gissa vilken!? :p


Kan inte fatta att det är SUPERMOON som pågår just nu. Dock att jag inte vet bra fakta eller så till skillnad från min goda vän Emma som ba "höll föredrag" om detta, ganska improviserat men ändå väldigt INTRESSANT??! Hon pratade visserligen engelska så jag fattade typ noll XD

Men det är i alla fall idag 19 mars första gången på väldigt länge som månen är SUPERnära jorden. Den kan även ha orsakat jordbävningen i Japan och massa annat.

??? Eh?


I detta desperata sökande efter syndabock väljer forskarna att peka ut MÅNEN.
Amen visst skyll på månen ba, GÖR DET!!!

Kommentarer
Postat av: simonee<3<3<3

HAHA vadå.. helt logiskt att det är månens fel, fattar väl vem som helst ;)

hehe busiiii

kram på re!

2011-03-20 @ 01:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0