påverkad av reklamen

Idag såg jag två reklampelare:



-
Sån otroligt värdelös chokladkaka säger jag bara. TOTAL BESVIKELSE. Fattar inte vad som gick snett? Kan ju varit så att just min choklad var felkonstruerad, för de hade glömt att hälla i honung och "macadamia" (dvs nöt)!? Det är dom ingredienserna som är själva grejen, titeln bygger ju liksom upp vissa förhoppningar som borde uppfyllas!!


+
Alltså den där filmen var så söt att jag blir tårögd. De är så roliga, hela ligan ute på äventyr i vildmarken. Dock att det var klyshigt osv, men jag ÄLSKAR JU SÅNT. När det är lite förutsägbart men fint ändå. FÖRUTOM en oförutsägbar händelse(rip)!! Ska inte avslöja för mycket om det så jag säger faktiskt inget mer nu.

Kommentarer
Postat av: ebba

det är en som dör i slutet va?? mamma sa de här om dagen...hon hade läst de någonstans... heh



men kUL att den var KUL! ..

2011-03-19 @ 11:26:57
URL: http://farbrorebba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0