crazy cat night!

(LOLOLOLOL skulle publiceras igår ju!!!!!!!!!!!! )

 

 

 

Tjaba! Inatt ligger jag med en katt.

Namn:
Nelson
Kön: Man
Ålder: 2
Intressen: Ben

Faktarutan handlade alltså om katten - inte om mig hehe. Vore ju jättekonstigt om mitt riktiga namn var Nelson..? Varför skulle jag då ha lisa94 som bloggnamn? Det är inte direkt ett åtråvärt alias. Kanske ska jag skaffa en blogg åt Nelson. Nelson09 kan den heta och i slutet av varje inlägg syns hans signatur. Bokstäverna ska blinka, vara regnbågsfärgade och o:et kan vara skriven som ett kattmatskål eller dylikt.


Kommentarer
Postat av: Ebba

är det där din katt? :O jag blir förvirrad....har du inte an annan...? eller är jag helt ute på djupt vatten och cyklar??

VAD HAR HÄNT MED MÅNS?

2011-03-05 @ 13:53:07
URL: http://farbrorebba.devote.se
Postat av: lisa.. SVARAR

det ÄR måns, har sprayat honom i olika färger bara:)))



hehe nä det vore SJUKT. och jag är ingen sjuk människa. det är kajsas katt som är lite inneboende hos oss nu ba! fett chill, måns är typ bortglömd lolololol

2011-03-05 @ 17:41:48
URL: http://lisa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0