bakat lite kakor

 

Fin hudton jag har om man jämför med Leila Bakar - Leila.. Men man ska inte jämföra sig med andra för det är JÄMFÖRELSESJUKAN som hänapii berättade om på sin föreläsning igår! Så sluta jämför er med mig och min blogg genast! Det är helt naturligt att vi alla är på olika nivåer här i livet, inget att vara ledsen för...


Jag har i alla fall bakat kakor som blev jättegoda.

*Nån som vill maka?* :p 
*JAAAAAG!!!* xD
*ger en kaka till dig* O.o
*tackar och sätter tänderna i kakan* 8)
*väntar förväntansfullt på kritiken* :$
*applåderar av förtjusning och ger dig en kjam* :D


.... Så där såg alla konversationer ut på stallet.se och jag överdriver inte. ALLA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0