back to backpacker :p

Gillar inte riktigt Backpacker 3 längre. Grafiken var tveksam, installationen långsam och torrentsystemet låg verkligen nere på 0. Hehehhe nä jag skoja - ÄÄÄLSKAR JU ATT RESAAAA I CYBERSPACE!

Bara att ta på sig hörlurarna, luta sig tillbaka och knäppa upp gylfen i datastolen och följa med på en magisk resa i världen. Slippa passkontroller och stödstrumpa, bara NJUTA. Seriöst, det här med stödstrumpor i flygplanet... Skulle det inte kännas lite konstigt att trä på sig dom, liksom for everyone to see? Alla ba "jaha där sitter hon med benskörhet" osv. Dock att ännu värre är att blåsa upp NACKKUDDE på planet. HAHA vem gör det............. hehe inte jag i alla fall.........


Kommentarer
Postat av: Anonym

heeej müslixD jag visste inte att du blöggade. vad kul att isabelle finns så jag kan upptäcka det :P

idag åt jag korv. gissa vad jag tänkte på? :(

/hemlig ;p;p,P;P;P,p,P;P

2011-03-23 @ 11:51:39
Postat av: ditt tillgivne müslifrö

tja hemliga tjejen XD XD XD

fast ååååh känns lite pinsamt. du har finaste&mysigate bloggyn, och jag har typ leopardbakgrund osv????!



ps VILL OCKSÅ ÄTA KORV

2011-03-23 @ 13:35:11
URL: http://lisa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0