kattutställning mjao!

Älskar dagens 5 röster i ST.

 

"Varför deltar du i en kattutställning?"

 

Ja det kan man verkligen fråga sig. "Man vill väl visa att man har fina katter" säger en av de tillfrågade. En annan menar att "man träffar mycket trevligt folk". Christine passar till och med på att skryta lite: "Själv hade jag tre katter som var 'best in show' av tre möjliga".

 

 

Tro nu inte att jag hånar dessa kattloverz, tvärtom! Älskar alla dessa crazy-cat-kids! Är själv *tOkIg i kAttEr* så jag känner igen mig!

 

XD


Kommentarer
Postat av: Lisa

BRA! Du kan lära mig hur man sätter in bilder som rör sig! Gört imorrn:D

2011-01-24 @ 22:40:34
URL: http://ugglemoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0