passaren är min


När jag städade en låda hittade jag en.. ? VET INTE VAD DET HETER? Vassare har jag för mig? Nä passare enligt google. Vi använde såna när vi gjorde en ritning över ett "hus" på tekniken i nian. Kommer ihåg att det var värdelöst, kanske därför jag snodde med mig detta verktyg hem?!?

Frågan är nu vad jag ska använda denna passare till. Känns lite fel att slänga den, typ som att kasta bort 20:- ba sådär. Kan ju inte direkt gå och lämna tillbaka den heller? Blir ju jättekonstigt.


Tror jag behåller den. Kan ju trots allt vara bra att ha vid framtida husbyggen..


Har ingen bild på mitt färdiga "hus", men det såg väl ut ungefär sådär kan jag tänka mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0