godaste krämen EVER!!!

Det var typ den enda bilden på Ekströms Extra Prima Hallonkräm på google så klaga inte! Ganska konstigt att det inte fanns fler bilder, jag menar denna kräm är nämligen UNDERBAR. Underbarr hehe. Dricker eller äter man kräm förresten?! dEt äR fRÅgAn! Dricker tror jag. För jag ba råkar alltid hålla i för mycket mjölk så det slutar med att jag typ får ta fram ett sugrör och sörpla i mig de sista dropparna. TYP.


gAaaaah orkar inte att Lisa kommer säga imorrn på skolan ba "ja! du känns verkligen som en typisk kräm-tjej" Hon tycker alltid jag gör saker som är typiskt mig. Man ba *nÄHe?*


._.
Orkar inte.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men LOL, att du tog förgivet att jag skulle läsa din blogg ikväll. skulle inte gjort det om inte DU SA TILL MIG!!!

fast sant, du är verkligen en kräm tjej, som surplar det sista med sugrör!:D Det kan vara din mamma som hält upp den åt dig och tagit fram sugröret ur "din låda" för sugrör.

2011-01-25 @ 22:20:11
URL: http://ugglemoor.blogg.se/
Postat av: Lisa

MEN LOL XDXDXD så jävla bra. HAAAAAAHAHAHA är så PwNEd.. Har inte ens ett oh snap-svar? "min låda" för sugrör hahhah fyfan vad vidrigt. DET ÄR INTE SANT

2011-01-25 @ 23:03:01
URL: http://lisa94;);););)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0