solglasögonen på

Har köpt nya brillor med ett vackert pärlarrangemang dinglandes från sidan. Det krillar hemtrevligt när man går! Lisa och jag fick dessa glajjor för ba 16 kronor. KAP! 

Passade också på att snicksnacka lite med robinson-Erik (utan glasögon dock). VAR JÄTTESTARSTRUCK!!! Och supernervis trots att jag inte ens såg på robinson. Typ ba "h-hej.. heEHhe eehmm jag har typ en kompis som gillar dig hehhe" sa jag skakigt och flackade med blicken. Såg hans skeptiska min för han var typ övertygad om att jag menade "min kompis".

... Vilket jag inte gjorde..

....

Kommentarer
Postat av: beata

Snygga glasögon!!

2011-02-06 @ 12:20:29
URL: http://beatas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0