carpe diem ba

Knaprar i mig en avokado och tänker på mitt failade liv. Kanske är avokado inte den bästa depp-frukten men vi hade inget annat ok?!?? Fast avokado är väl ingen frukt, det är en grönsak eller möjligtvis en ört.

Och ÅÅÅÅÅÅÅH nu upptäckte jag typ ett hårstrå i datorn? Alltså det sitter inte utanpå skärmen utan liksom som att det är innanför?!!? Eller så har någon klistrat fast det. Hur mycket jag än knåpar på skärmen vill det inte försvinna! Tänkte ta en bild med camen på hårstråt men det gick ju inte kom jag på. vArfÖR?

Har så mycket att vara less på. Ingen mattebok hemma = IG imorgon :p


vill ba dränka nåt (inte eric saade dock ;););))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0