beatas cv är grymt mjaou

Tja alla panikslagna sommarjobbs-cv-skrivare! Läste igenom mitt nu och märkte att jag ba ÖVERDOSERAT massa konstiga uttryck, ba lite lugn som en filbunke här och lite rom byggdes inte på en dag där???? ALLTSÅ VA? Varför skriver jag så? I ett cv?

Får radera

Älskar Beatas cv som mall! HON ÄR SÅ SÖT SOM LÅNAR UT DET VETTU! Värsta bra, och en skitsnygg bild har hon - alla kommer ba ringa sönder och BE att få na som sommarjobbare. 
Älskar att hon berättar att "om jag får jobbet kan jag bo hos morbror Bosse". De ba "aHA pjuh vilken tur att du får bo hos morbror Bosse, vi undrade just."

Den här bilden är nummer 1 om man googlar na! Skitsnygg e hoN!
(inte denna bild som är mä i cv:t dock)

Kommentarer
Postat av: beata

HAHAHAHAHA morbror bosse fixar allt!! :D

2011-02-20 @ 18:14:25
URL: http://beatas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0