är lite emotionell just nu

Just när jag trodde allt var bra
Tog smärtan över mitt liv
Orkar inte ta fler steg
Vill bara se ljuset igen



Förlåt för emobilden och texten men är inte riktigt mig själv just nu..

Insåg nämligen just precis nu att värmeskyddssprayen jag köpte inte alls är en värmeskyddsspray???? ALLTSÅ VAA ORKAR INTE LEVA. Sen får man inte lämna tillbaka sånt och här sitter jag med en lockspray för färgat hår. Nån som vill köpa?


Plus att jag har en sticka i foten och snart huvudvärk. Om jag känner efter liiiiiite mer så har jag fortfarande känningar i vänster lilltå sen dagens curling-pass också. Att skriva en emotionell dikt behöver inte ha fler anledningar än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0