cykel

Om det inte vore för övertäckta fontäner och bleka överarmar skulle jag lätt tro att det är sommar NU!!!!!! 



Idag har jag nämligen cyklat! (Bild ej från idag dock..) HADE TYP GLÖMT MOTORIKEN + ramlade i ett dike? Hade en mountainbike med 9 växlar och någon sorts osammanhängande elsladd som trasslade in sig i hjulet hela tiden.

Blev så arg att jag slängde (nej men la) cykeln i vägrenen.
- FULA ÄCKLIGA VÄRDELÖSA MOUNTAINBIKE!!! Skrek jag och spottade på hen. Inte.
Jag puttade den lite försiktigt mot sidan och oroade mig för att någon skulle sno den (HAHA nä hoppades typ det skulle hända).



En i min lågstadieklass cyklade alltid till skolan. Då menar jag ALLTID. Ni ba men ooh what på vintern!! FRÖS INTE STACKARN OM STJÄRTEN?! Nej nej. Oroa er inte. Han hade nämligen ett speciellt sadelskydd av leopardpäls. I detta sadelskydd ingick även en LEOPARDSVANS, som alltid viftade i vinden när han for nerför backarna. 


(Finns tydligen att köpa på WWFs hemsida för 79 kronor?!?! Ganska värt iofs)

Kommentarer
Postat av: ebba

nawwwwwwwwwh!

2011-04-13 @ 12:45:18
URL: http://farbrorebba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0