strumpor som är fina

 

Denna form av outfitbild går mig på nerverna. Ingen vill se ens strumpor för det finns inga fina strumpor. Eller, förutom ett par som jag hade en gång i min ungdom. Ett par randiga tåstrumpor med två grodor som kramades och sa BEST FRIENDS, de var riktigt fina.

 

 

 

JAHA?!!?!! .... VARFÖR ligger de kvar i min garderob?? Använder de aldrig dock, SVÄR.

 

Lol. Min bror hade en period då han typ samlade på strumpor? Han var en strumppedant utan dess like, hade bara grå tubsockar från Marwin ett tag (fanns på jc) sedan gick han visserligen över till svarta BLÄCK-sockar (ej tub) och försökte då SÄLJA de grå tubsockarna till mig?? ? HAHA vore ju jättekonstigt om jag skulle gå runt i såna. Är ju mer en grodstrumpetjej eller möjligtvis andra strumpor med söta broderier på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0