mutationsfrukt

FAN missade långfredagen. Hade massa långfredagsvitsar på lager att blogga om. Dock kommer det fler fredagar av detta långa slag.

Jag är så KONSTIG i magen just nu HAHAH. Känns som att det är "någonting på lut". ÅÅÅÅhh orkar inte detta kaos (med magen alltså). Går igenom vad jag har ätit det senaste dygnet, men det mest konstiga är typ mandelbiskvi/physalis. Alltså ingen mutation mellan dessa arter, utan var för sig.

HAHA kommer ihåg när Foki la upp bilder på blandningar mellan två frukter typ och ba "Aw såw söwhta ^^"


Dåligt exempel men visste inte vad jag skulle googla på.. mutationsfrukt gav inte så många resultat som jag hoppats på.


Vad har hänt med Foki förresten? Överlevde hon i Japan...? 
UPDATE: Ja det gjorde hon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0