livet efter ägget

Varför var jag så dum att jag åt ägg imorse? Det känns liksom som att jag kan dela in mitt liv i två perioder: Livet före Ägget och det pågående just nu: Livet efter Ägget.

Gillar knappt ägg, fastnar ju ändå alltid äggsmak i gommen också går man runt och rapar ägg hela dagen. Dock tänkte jag "Det är ju faktiskt påsk :P" och skulle lyxa till det med kokt ägg + kAviar.

En kAviarklick jag sent skulle glömma. DEN GICK UT FÖR CA 6 MÅNADER SEN??! Och nu sitter jag här med möglig kAviar i magen och viss värk om jag känner efter riktigt noga. Lol, dock att jag LA TILLBAKA kAviartuben i kylskåpet igen? Men känns ju meningslöst att slänga en tub med Kalles? Man kanske kan koka den eller dylikt och använda i småkakor.




(Ägget är slut men här är en bild på äggkoppen)


HOPPAS ALLA SOM GOOGLAR ÄGG HITTAR HIT...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0