korkade tankar



ÄNTLIGEN är jag här!!! Nä, har inte varit bortrest eller dylikt. Tvärtom har jag suttit här i datastolen och ba VÄNTAT. Rivit hudflikar i förtvivlan och desperat klickat in på bloggen dygnet runt. Men ALDRIG får jag en liten "uppdatera snälla, min värld är inte lika fin utan dig" -kommentar... KUL det var typ det jag väntade på för att skriva. Men det kom aldrig?
...



Och varför finns det inte rättstavning på bloggen för?

HAHA kommer ihåg när man var ett pucko och trodde att den röda markeringen under ord skulle FÖLJA MED när man skrev ut... Trodde även att russin var en egen art och att man i Kina har avlat fram en ungefär 40 centimeter hög hund – med gräsgrön päls. De här hundarna är speciellt lämpliga vid jakt i högt gräs eftersom de då smälter ihop med färgen i gräset och därför syns mindre.

Suck, var SÅ JÄVLA KORKAD!!!?

Typisk kinesisk hund

Kommentarer
Postat av: Lisa

JAAAG HAR VÄNTAT!!!!!Det veet duu!!!!;D:);)

2011-04-18 @ 19:25:54
URL: http://ugglemoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0