imponera i jeansshorts



Att jag aldrig lär mig att dessa jeansshorts är olämpliga för min framstjärt. HAHA varför skrev jag framstjärt, menar underliv. De liksom skär in, ja jag behöver knappast förklara mer i detalj - vi vet alla vad jag menar.

Iklädd dessa byxor skulle jag dessutom imponera på Armand Mirpour, bland annat genom att ge honom en kärleksfull handskriven dikt på pappersservett. Vet, typiskt WeHearIt-brudar ba, men man e ju sån innerst inne...

Blev dock inte som jag tänkt mig. Han hann gå förbi innan jag skrivit min dikt så var tvungen att cirka kasta mig i hans famn, sträcka fram lappen och flämta "HehEHe jaaA.. Tänkte skriva längre... Men du kom ju så snabbt.." HAHHA det var ju jättekonstigt sagt.

FAAN vad konstigt sagt.
ÅÅÅH HATAAR MITT LIIIIIV!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0