extra tuggummin



Var så svårt att få en bild på detta tuggummipaket!! Kanske berodde det på att jag envisades med att kasta upp det I LUFTEN?? Vad är grejen med det. Det var ju inte ens kul. ... . . . HEhe jo lite kanske.

Upptäckte just en hemsk upptäckt med detta tuggummipaket. DET ÄR TYP MÖGLIGT!? Kan inte gå och reklamera heller, var liksom inte jag som köpte.... Ops.

Men alltså! Det låg liksom gömt i slutet av kassabandet, någon random hade köpt det och sen glömt att ta med lol. Dock att jag tycker synd om personen. För alltså om man köper EXTRA WHITE PEPPERMINT måste det verkligen vara KRIS på andedräkts-fronten?


Ej ätbart.

Kommentarer
Postat av: moa

men nu tror jag väl! den är jättemüüüüüüzig! o jaa, nick and norahs är grüm :D

2011-04-04 @ 22:58:24
URL: http://rubarak.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej Moa!

OCH HEJ LISA!!! Du har inte heller uppdaterat ju!!!! men här får du mitt Svar ändå: Men ibland måste man bara ta hand om sig själv, låta de socialamedierna va!:) Lär av mig darlingX)

2011-04-05 @ 19:58:34
URL: http://ugglemoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0