knasig tjej skriver lista

HEJ alla! Hej Allah.

Jag är så uttråkad. För det är söndag och jag är home alone och matten ligger bah och väntar men det vill jag inte göra och jag orkar inte röra på mig. Oj, glömde punktera. Kompensation: .....

SÅ VAD GÖRA?? Jo, söka på roliga listor på google!!!
...


HAR DU ? ..

Någon favoriträtt : Skolans sk chicken nuggets + ris +currysås.
Någon flick/pojkvän : Nej! Bara å fråga chans vettja!
Puder på dig : Osminkad tjej. Så jävla naturlig.
Några framtidsplaner : Jag vill bo i ett kloster några år och förkovra mig.
Någon sjukdom : Inte vad jag vet.
Gymkort : Hahahaha
Några kärleksproblem : Bara på The Sims. Gevin kom på Maryan med att kyssa en annan...
En homosexuell kompis : En på the sims.
Duschat idag : Znark. Nej.
Någon kompis som snarkar : Se ovan.
Någon vän som spelar i ett band : Nej, varför?
Några mvg:n : Skojar du eller??? Typ hundra.
Någon som förstår dig : Lars Winerbäck ... ..
Tuff kompis som kan försvara dig : Är ganska tuff själv.
Något beroende : Inte förutom stardoll.se
Fikat idag : Fikar 24/7
Nagellack : Ja men det ska snart delete-as.
Någon vän som bor i ett annat land : Barack Obama. Miss U <3

VEM ? ..
Avskyr du : Skelettet i Myseriet på greveholm
Hånar du : Melitta i Mysteriete på Greveholm
Delar du mest minnen med : Mysteriet på Greveholm
Längtar du mest efter : ATT MINA BÄSTISAR SKA KOMMA HEM TYP?
Stör du dig på : Stör mig på allt helt ärligt.
Lagar mat : Mamma eller Alfredo Roberto från pizzeria Rimini
Diskar : Pappa! Och han är jävligt bra på det!
Tror att den är någon : *mYsTeRiCaL gIrL*

VILKEN ? ..
Tidning läser du : Bah massa modemagasin vettu! Och DNs söndagsbilaga <3
Buss åker du oftast : Skolbussen ..
Frisyr har du : Mohikan
Dag fyller du år : 20 juli! ANTECKNA!
Årstid föredrar du : Deru.. Tare på msn ... </3
Stad är du uppväxt i : Sönnsvall

VAD ? ..

Gör du nu : MEEH HALLÅ!! Skriver ju! Ha! HA! Tok.
Gör dig till en bra människa : Är så jävla rolig.
Gör dig till en dålig människa : Andra kan ju bli avundsjuka.
Vill du arbeta med : Blindskrift
Är roligast just nu : JAG!!! HAHAAHHA
Har du på dig nu : Blått nagellack och mjukisar och skjorta!
Har du för smink idag : Noll.
Äger du för skor : Flipflops
Läser du för bok : 100 åringen som hoppade ut genom ett fönster och försvann. LOOVE
Ska du göra nu : Vet inte! Känner mig tom.

Kommentarer
Postat av: beata

nu tar jag frågorna av dig och gör dem i min blogg :D

2010-09-12 @ 17:13:09
URL: http://beatas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0