rösta som mig

Hej fjun! Jag ska lägga min röst på de Blog Awards nominerade nu!!! HÄNG MED!


Michaela är ju helt underbart söt!!! Tyra och Sofi är bara random och kenza är så jopphiiig ju.

Alltså foki? Kan ju lika gärna googla roliga söta prylar lix.. Också har jag aldrig läst Colorelles blogg men den är med största sannolikhet bättre än de andras.


Har iofs bara sett Bella Tyra show, men det var ju nästan lite pinsamt..


Hehhe-he... Heheh..He..


Vet inte vilka de andra är och hon den blonda är AGNES KUSIN!!! så jefla coolt!


<3 Spiderchick. OKej jag vet inte vad som menas med guldpennan men det låter ju bra.


VISAR INTE ALLT HELLER..
LITE SKA MAN JU LÄMNA ÅT FANTASIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0