fokis fingerfärdighet ...

JAAA jag ber om ursäkt för den värdelöst tråkiga bilden.. Pappa satt vid datan mittemot *nötarnaAA* så jag var tvungen att behärska mig! Ville ba visa mina otroligt failade naglar. Försökte köra en foki style men mitt icke existerane tålamod och min spasmryckande hand satte stopp för det.

 

HUR SVÅRT ÄR DET INTE ATT MÅLA NAGLARNA? Med vänster hand? Inte okej. Förstår inte hur foki gör??? Antingen stämmer uttrycket övning ger färdighet, eller så är det Ricky som sitter och pyntar hennes högerhand med millimeterstora diamanter?

 

 

NU GICK PAPPA!


Kommentarer
Postat av: sponky

heeeej! whsaasaaa fina bilder :)

2010-09-27 @ 08:59:06
Postat av: ebba

vi måste gå på bio och se "tusen gånger starkare" med Laang!!!!!!! hoppas att den finns i stan bara!

2010-09-27 @ 13:59:23
URL: http://farbrorebba.devote.se
Postat av: lisennnn

heheeheh men ebbbisen då! har redan sett den !buzy gurl VET ATT JAG ÄR CRAZY MEN NI ÄR JU VÄRSTA FESTISAR SÅ JA BAAAH CAREFACE TE ER TIEEP!



ha!

2010-09-27 @ 19:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0