crazy telephone lady

HEHEHE nu kom jag att tänka på en rolig *aNeKdOt* som pappa skulle sagt.

Såhär va, jag skulle ringa till en kompis hemnummer och ba slant med handen på den där hala telefonplattan så jag RÅKA RINGA FEL! Pinsamt. Men sant. Glömde snabbt bort min pinsamhet dock, eftersom den som svarade i andra luren svarade MED SITT NUMMER? Ha! Ha! HAA!

Typ:
"060 12 34 56 det är Anna"

??!!
ALLTSÅ HUR SJUKT? Typ galet sjukt. Fattar fortfarande inte varför Anna är så jävla crazy?

Bjuppar på ett ganska gött collage också! För sån är jag! CRAZYYYYY


Kommentarer
Postat av: ebba

haha fisken i collaget!!!!!!

2010-09-27 @ 20:40:27
URL: http://farbrorebba.devote.se
Postat av: maja

mä lisa guuud va taskigt min mormor svarar så i telefonen !!!!

2010-09-27 @ 20:48:10
Postat av: lisen

EBBA DU ÄR EN FISK. en söt liten sill <3333 hjärtis <333



och maja du svarar ju också så i telefonen? eELLLLEEERR?R??RR?R?R?R?R?R? crazy @£$∞∞@@£@£©© <-- c00lt

2010-09-27 @ 21:12:14
URL: http://lisa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0