nummersamlarn

Nu har jag sörjt nog. Tagit mig i kragen och torkat tåren. VAD HÄNDEEEEEEE?

Bella </3 Nils

VAAA! Ja alla ba helt chock nurå! De var ju typ världens bästa kändispar. En djurälskare och en pälsälskare. Samma princip. Jag vet tyvärr inte vad som har hänt, har inte ringt Bella än men ska göra det imorrn...

Nej jag skojade ju bara! Har inte Bellas nummer.


Dock har jag gamla Mitt i Naturen programledaren Lindas nummer och det är ju minst lika coolt! Och Fanny har smsat med dragonsspelaren Louis Hinnant..

Ha! Ha! Ha! Hon ba "Great game tonight!" han ba "Oh, thankyou!" sen har hon skrytit om det där i typ 5 år. HA! HA! HA! Och när hon skulle fota Adam Alexander (en annan c00l dragonsspelare) med mobilkameran var hon så nervös att hon darrade. Han ba "Blire verkligen nå bra kort när du skakar sådär?" Hon ba "HEHEHEHEHEEHE ja"

BRA SVAR KOMPIS! Men jag skulle sagt "Jag fotar i alla fall bättre än vad du kan gö med din cphand OH SNAP"

Nej nu var jag elak.
Tycker Adam Alexander är skitsnygg egentligen.


(förutom att han inte har nå fingrar på vänsterhanden)

Kommentarer
Postat av: magda

hahahha du är så sköööönnnnnnnn dör ju

2010-10-22 @ 09:12:12
Postat av: ebba

hahaha!!!! BÄSTA!!

2010-10-22 @ 15:51:36
URL: http://farbrorebba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0