klockren fcrape

Jag måste få berätta världens roligaste grej.

SKOJAR INTE NU. Det är verkligen världens. VÄRLDENS. Roligaste grej!!! Känns som att mitt liv är fulländat nu. Det här är så BRA. Alltså jag sitter och hoppar på datastolis, så uppspelt är jag. Fnisset bubblar i halsen. Fingrarna stammar på tangenterna.. ÅH JAG DÖR JAG DÖR JAG DÖR.

Vet inte hur jag ska formulera mig.
ÅååÅHÅHÅÅÅÅH det är ju så sjukt. Måste skriva det bra. VILL ATT ALLA SKA TYCKA DET ÄR VÄRLDENS ROLIGASTE GREJ. Vilket det är. Ni måste ba förståre!

Såhär va. I torsdags, en vanlig tråkig torsdag bah. FC rapeade min bästa kompis Fannys mail. Kan nämligen hennes lösenord (manboy) och skrev i klassmappen "Ni har inte glömt att det är maskerad på skolan imorgon va!? Alla kommer vara utklädda och det kommer vara sjukt kul... hehehehehe. PÅ MED MASKERADDRÄKTEN!"

Världens roligaste och självklaraste skämt enligt mig. Kanske inte så självklart för vissa. För på fredagsmorgonen kommer en i hennes klass till skolan i en korvdräkt.

I. EN. KORV. DRÄKT.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAH ÅÅH SLUTA JAG DÖR JAG DÖR JAG DÖR. HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA ÅÅÅH GHAHHAHAAHGGAGAGA ÅÅÅH SÅ JÄVLA KULT


HAHAHAHA

HAAHAH
HAHA
HAHAH


hej korvis!

Kommentarer
Postat av: F.

HAHAHAHA SÅ SJUUKT JEVLA ROLIGT!!!!



men lisen du får på allvar ta censurera, du kan it hänga ut folk sådär i din blogg. skriv J******* istället! :D

2010-10-17 @ 14:46:12
Postat av: lisen

HHAHAHAHHAHAHAHAH ÅÅH JAAA:')



men VA! jag skrev i alla fall inte hennes efternamn!? (holmsten )

2010-10-17 @ 15:02:04
URL: http://lisa94.blogg.se/
Postat av: i.

HAHAHAHHAHAHAhahhaahhahHHAhhsaklhfokljlhgfjkjagdööööörrr

2010-10-17 @ 20:33:10
URL: http://iisabellepersson.blogg.se/
Postat av: smörten

HAHAHA

vad hette hon nu igen?

typ janette?

2010-10-17 @ 21:58:25
URL: http://simoneflodens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0