kan behöva lite mat alltså

MMMMMHMHMMMM det enda jag kan tänka på nu är en rikigt redig McDonalds-måltid. Får typ ingen mat hemma.. Pappa brukar skicka in en skål med broccolisoppa ibland genom en kattlucka till mitt rum. Jag får vatten genom en hamsterslang från väggen.. e.l.l.e.r?


Mitt McDonalds-meal skulle bestå av:
  • Chicken wrap som förrätt
  • Och lite strips till förstås
  • Den där bigmac special de gör reklam för just nu
  • Och lite strips till det förstås
  • Eventuellt en cheezeburger
  • Stora chokladmuffinsen till efterrätt
  • Lite strips att ta med när man går

ÅÅÅH ZERI!!!!!!! Vill ha ♥


Kommentarer
Postat av: beata

du måste ha en mc'flurry med magnum smak också yber gott!!! MUMS!!!!

2010-10-19 @ 15:37:17
URL: http://beatas.devote.se
Postat av: mobbare

det är du och din låtsaskompis på bilden va?!!

du är så snygg, lik din mamma faktiskt..eller??? hahaha.

2010-10-19 @ 18:00:25
URL: http://farbrorebba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0