frågor kring lövblås

Nu börjar spöktimmen!!! Hehe.


Varför är jag så road av att göra tidsinställda inlägg? Jag blir jätteexalterad och liksom sitter och fnissar för mig själv? En annan sak jag fnissade åt idag: En man som körde en sån där gräsklippare fast man blåser bort löv med den HADE EN PERSON BAKOM SIG. Som liksom satt och kramade föraren? Det var så sjukt. Så många frågor som väcktes till liv i hjärnbalken:
  • Var han bakom en praktikant? Som skulle lära sig att åka?
  • Var han random? Ba gick fram och fråga får jag åka meeeeeed?
  • Hade han en fetish på att blåsa bort löv?
  • Var han handikappad?



Kommentarer
Postat av: magda

hahahahahahah i love you lisen. irlasg varje gång i read your blog babe! kan inte vi dejta på typ lördag? eller söndag? SnElLa!!!! send mig en text or facebook me and we can decide a fucking meetinggggg need you!

2010-10-27 @ 00:14:38
Postat av: magda

iNtErNaTiOnAl GiRL

2010-10-27 @ 00:15:12
Postat av: lisaaa!!!

åh magda min schönes pferd <3 JAG MEDDELAR DIG GENAST PÅ FACEBOOK bitte!

2010-10-27 @ 09:34:45
URL: http://lisa94.blogg.se/
Postat av: lisa igen!

fast va? man kan väl inte säga bitte efter det där? åååh cut cut min tyskagrammatik börjar falla i glömska...

2010-10-27 @ 09:35:32
URL: http://lisa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0