favoritprogram #1


Åh Carina Berg flyttar in är mitt absoluta favvoprogram! ÄLSKARE!! Hon är så fin när hon studsar ner i soffan och de vida byxorna ba fladdrar i vinddraget. Och med den lesbiska frisyren slickad längs pannan. FAST! HON SER JU INTE UT SÅ I PROGRAMMET? Det är ba trailern som är sämst.

Ikväll flyttade hon in hos Andreas Lundstedt. Som skulle göra ett lyft med henne och då kastades hon ut genom fönstret och FÖLL typ FEM våningar rakt på en BIL???????


Tystnaden som uppstod!

Men det visade sig att det bara var en dröm. HA! HA! HA! Så tokigtttt hihi fnizz irl asg**

Kommentarer
Postat av: ebba

jag så de igår!! AS BRA!!!

men jag tänkte i alla fall att du är ganska lik henne till sättet :):)

2010-10-21 @ 10:14:58
URL: http://farbrorebba.devote.se
Postat av: LISA!!!

åh ebba jag älskar dig !!!!!!!!

2010-10-21 @ 18:31:58
URL: http://lisa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0