världens sjukaste

Det hela började med en liten oskyldig facerape...

Ett litet mail till Martina Thun från Fredriks facebook: "Hej Martina! Jag ska på studiebesök till Galtströms Gruva imorgon och det ska bli jättespännande! Men min väckarklocka är sönder så jag tänkte att ni kunde ringa och väcka mig? Imorgon vid 7! Nu litar jag på dig Martina!" TYP SÅ.

Vad händer nästa morgon vid 7..? FREDRIK BLIR VÄCKT I DIREKTSÄND RADIO. ÖVER HELA SVERIGE. VI HAR SOVMORGON. HAN FATTAR INGENTING. OCH FRAMFÖRALLT: VI SKA INTE TILL GALTSTRÖMS GRUVA.


FÖR ATT LYSSNA.

Kommentarer
Postat av: ebba

hhahahaha bästa någonsin!!!!!!

2010-11-25 @ 22:33:15
URL: http://farbrorebba.devote.se
Postat av: michellis

Hahahahaha! HAhaha HAha ha! HA HAhahA H HaaahhhhaHahAH AH! Dör

2010-11-26 @ 09:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0