rebecca & fiona


Efter mycket tjat och gnat (haha gnat?) från mina tvillingpolare har jag nu plöjt igenom alla rebecca & fiona avsnitt på svt play.

Det är lite jobbigt att de är så fruktansvärt coola hela tiden! Eller inte lite jobbigt. JätteJÄTTEjobbigt. Men å andra sidan, hur kul hade det varit att följa deras liv om de inte varit fruktansvärt coola? Typ mitt liv:

Ja här sitter jag på bussen in till skolan, det är ganska spännande att se vad det är för busschaufför ska ni veta - en gång var det en man som satt i kortärmat! Mitt i vintern! Ha! Ha! Ha! Och en annan gång hade jag samma busschaufför både på vägen till skolan och hem!!! Så sjukt coolt!

Nja. Inte jättecoolt. Detta däremot:



(ni skulle ba veta hur mycket cash jag får från comviq nu)

Kommentarer
Postat av: beata

Härligt!!!

2010-11-15 @ 09:17:15
URL: http://beatas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0