pianot & jag

Jag har typ lärt mig Mysteriet på Greveholm på pIaNoOh! Alltså introt. Inte Greve von Dys Menuette. Hehe..

Det är ganska fantastiskt vad makalöst dålig jag är på piano, trots X antal pianolektioner från mitt förflutna. Kan väl de flesta vita tangenterna men när läraren började blanda in fiss och aiss tog det ba stopp.

- fyyyra fingrar fiiisss! nej lisa, fyra fingrar! FYYYRA FINGRAR FISS! Påminde hon mig varje vecka. 
- eh ok? du jag är för cool för fyra fingrar fiss, c u later alligator. Sa jag kaxigt och lämnade pianopallen. Inte. Skulle gjort det redan då! Istället plågade jag mig genom Edelweiss och andra fina melodier innan jag äntligen lämnade pianot bakom mig.

Men nu är det dags igen..

dum dum dumdidum dumdumdum dum dum dumdidumdidumdidumdum osv osv
Så låter det när jag spelar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0