lisa och sune

Vi har fått i uppgift att välja en egen roman på svenskan. Som vi ska läsa då, förstås.



Av en slump hittade jag en gammal bunt Sune-böcker i bokhyllan... Hehe.. Men Sunes Sommar som är den längsta (200 sidor!) känns inte riktigt passande rent klimatmässigt. Istället funderar jag på Sune och Pubertetsmonstret för den har Jenny läst så hon kan förklara handlingen för mig! Hon hade redovisning om den i trean.

Denna fråga dök upp efter hennes redovisning: "Jaha..!? Men fick Sune tag i det där monstret eller?"
Jenny blev jättenervös och stammade fram: "He..he? He-he va? Jag vet inte.. Det kanske kommer en fortsättning"

HAHAHahahahaHAHAHahahahaHAHa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0