bäst

Lisa listar! Som alltid. Nummer 1 på min lista över favoritsaker att göra är att lista. Nu tänkter jag lista varför den här torsdagskvällen har varit så hhäärrlliigg. Varning alltså för att ni som läser detta kommer känna er äckliga, fula och allmänt misslyckade:
  • PH maraton - Emanuel är världens mysigaste. Bebistarzan i vuxen skepnad.
  • Min hårinpackning är världens bästa. Dör.
  • Klämde en finne och det var den bästa klämmningen jag någonsin genomfört. SCORE!
  • Mumz för kladdkakan som blev helt obeskrivligt perfa.
  • INGEEEEEET PLUGG BA CHILLLLLLLLL OCH GÖTTTTT

Ja. Det är så jag jobbar!



Om det här hade varit ett skolarbete (troligt) hade jag varit tvungen att skriva källor för alla bilder. Men det struntar jag i nu....... förlåt roger........ </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0