sex and the city2

JAA JA JA JUSTE! Det var äntligen dags att få se sex and the city 2 i fredags! Kände mig som en typisk COSMO-girl då! NEW YORK CITY GIRL lixx!



Och starstruck som man är blev jag jättepirripirrig när vi fick syn på Ana Gina i publiken! Hihihi helt galet. Tänk att hon är vän med Gaybloggen Amir som i sin tur är vän med Kissie som i sin tur har gästat Bella Tyra Show! Fatta!!! Har aldrig varit så nära en Bella Tyra Show - gäst förut..<3

Trots att jag satt och smygtittade på Ana Gina en stor del av tiden, såg jag ju lite av filmen med. En besvikelse. Men en bra besvikelse! Ni borde se den allihop! För trots att den inte var lika bra som första filmen och avsnitten är det ju ändå SEX AND THE CITY. Bezt!

Kommentarer
Postat av: ebba

filmen var bättre än jag trott. :)

2010-05-31 @ 15:43:26
URL: http://ihuvudetpaebba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0