drömmen som gjorde mig sjuk

Inatt drömde jag att jag var ett tunnelbanesystem.



ETT SÅNT HÄR!!! Och alla strecken var olika delar av min kropp!!!! Det var så himla jobbigt, för jag var ju tvungen att bytta sov-pose varenda sekund för att människorna skulle dit dom ville. Helt crazy.

Sen blev jag sjukis. Är helt matt i kroppen, och det är väl inte så konstigt.. Med tanke på min vilda natt menar jag.


OCH NÅT ÄNNU UNDERLIGARE. Går in på Hanapees blogg och läser vad??? JO, att hon blivit sjuk och drömde om tunnelbanor inatt!!!?

S
J
U
K
T

Kommentarer
Postat av: ebba

haha ojojoj!!



Jag ställde in YOGAN imorgon, så vi hinner träna lite gran.

Det blir förmodligen på fredag..

2010-05-03 @ 16:03:56
URL: http://ihuvudetpaebba.devote.se
Postat av: Lisa

okejjj duttigt:D:D:D men du blire för niorna eller sjuorna??

2010-05-03 @ 17:51:11
URL: http://lisa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0