nu har hon gått för långt

Kissie har alltid varit en av mina största idoler, jag har sett upp till henne och hon har varit en stor inspirationskälla till min blogg. .. .. hehe

Nu blev jag riktigt ledsen när jag kollade hennes blogg. Hon har snott min kille! Kallar honom för sin dark-chocolate-love? OCH LÄGGER UT MASSA BILDER PÅ HONOM?



Kodjo Akolor, mannen bakom morgonpasset i P3 och bästa humorn. Jag har alltid gillat honom men nu har tydligen Kissie snott honom?

HON VET INGENTING OM HAN!!! Som tex att han har en flickvän som heter olga, två brorsöner och en undulat som heter brutus. Så det så.


Jag blir så less på sånt här.

Kommentarer
Postat av: beata94

Men lisa nu kanske hon får veta det (om hon läser din blogg, som hon nog gör......) HAHA

2010-03-22 @ 18:21:16
URL: http://beatas.devote.se
Postat av: Hmmm

Men om han har en flickvän, hur kan han då vara din kille?

2010-04-11 @ 23:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0