nu har det tagit slut FÖRALLTID

När jag var hemma hos en vän och bläddrade i en JULIA! -tidning (tvungen att klargöra att det inte är min. inte min kompis heller, utan hennes lillasyster faktiskt) såg jag en tråkig sak.

Det var på "senaste nytt" -sidan, innan julias pinsamheter. Där läste jag att det kommer ingen mer säsong av Ugly Betty!!!!!

!!!

NEJ!!!!!


..Fast lite bra är det allt. Det började gå överstyr, Betty hade blivit chefredaktör och Justin blivit stor och allt vad det var. Kändes inte riktigt rätt. Och jag har ju alla mina Ugly Betty boxar så det ska nog gå bra.

Men det klart att man blir lessen i ögat :'(


bild från säsong 4. Betty har slickad frisyr och Daniel skägg. Det håller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0