bella & tyra



Vore lite synd om jag inte överlevde morgondagen för då kommer jag aldrig få se Bella & Tyra show del 2. Och det vore ju det värsta som kunde hända! Nej skämt å sido *fniss*


Deras första program finns att se någonstans. Jag vet inte. Men bellatyrashow.se kanske? Läju finnas där vettu! Det var ett bra program! Jag gillade det. Tyra är väldigt underbar! Men hon kan väl sluta slå med manuskortet på knät 50 gånger per minut? Känns lite onödigt bara, vill inte att hon ska skada sig.

Sen förstod jag inte handlingen, det var bara massa olika punkter hela tiden, sånt gör mig förvirrad. SAKTA NER TEMPOT VA! Men annars var det fint.

Ni kan ju se det om ni inte har nåt annat för er, drunknar i en isvak eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0