jaha det är fotbolls vm

Hej där fotbollstjej! Japp sån är jag! Och det säger jag inte för att jag vill att imponera på fotbollspojkar (som kenza). Hon är inte äkta i sitt VM - engegemang!!!! MEN JAG DÄREMOT!

.. Ok såg min första match idag men det var definitvt inte den sista! Japan - Paraguay vettu, jisses vilken rysare! Avgjordes på straffar och allt! Blev så uppspelt att jag ringde fanny i panik:
"HALLÅÅÅ DU TITTAR PÅ MATCHEN VA? DET ÄR SÅ SJUUKT SPÄNNANDE ELLER HUR"
"eeh va?"
"JAMEN DUMPÄÄÄRA!! JAPAN OCH PARAGUAY JU! SKYNDA NU VA VI MÅSTE KOLLA STRAFFARNA FATTARU VÄL!!!"

Och älskade Japanerna :') Så söta! De såg ut att spela i Bläbårslagets BK P12 typ, därför skulle det aldrig funka mellan Honda och mig. Tragiskt, men sant.


150 cm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0