starstruck

Shoppat lite för mycket kanske. MEN VAD GÖR MAN - min födelsedagsvecka och allt! Fyllde alltså hela 16 år igår, födelsedagen firades i estockholmo. Micket trevligt!


EFTERSOM JAG SÅG BLONDINBELLAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HELT JÄVLA GALET! JAG SATTE MOROTSKAKAN I HALSEN OCH TAPPADE HAKAN OCH GLASET FÖLL I BACKEN etc. Satt alltså på ett fik på biblioteksgatan, precis vid urban outfitters nivet, och DÅ. Spatserar Belsis och hennes klädassistent Angelica förbi, BARA SÅDÄR.

De såg exakt likadana ut i verkligeheten. Isabella diskuterade hetsigt med sig själv, medan Angelica hummade och log och sa "ja, så är det" när det passade..


Inte jag som fotat.. vågade inteee det.. Men såhär såg hon ut i alla fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0