förvirrande fotboll ju

Ikväll har jag som 700 miljoner andra tittat på FOTBOLLS FINAAAAL!!! Gal1! Ansiktsmålningen på!!!!


Det roliga är att jag satt där med min lilla spanien-vimpel och blev jätteförvånad när kommentatorerna kallade David Villa för Kapten Villa?

Äh, tänkte jag - det kanske är ett internt fotbollsskämt, att han är kapten på skutan eller nåt? Detta trodde jag alltså helt seriöst, ända fram till att David Villa var utbytt och de fortsatte heja på den där jävla kaptenen?



HAHHAHH men då ser jag ju att det finns en spelare med ett så lurigt namn som Capdevila!!!! Så tokigt va! DE VAR JU INTE ENS SAMMA PERSON!!!! Hahahaha ååh dööö


Två spelare - ett namn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0