klassikersång

Nationella idag gick dåligt, men jag deppar inte ihop för det! Fast dåligt ska jag väl inte säga att det gick, men det gick sämre än vad jag trodde. TRODDE JAG VAR BRA?! Men ack så fel jag hade, kände mig bara löjlig när jag försökte skriva djupt och känslosamt.

"och glöm inte, det spelar ingen roll hur man ser ut insidan är ju viktigast<3333" Typ så.

MEN VAD SPELAR DET FÖR ROLL?
DET ÄR JU LÖRDAG IGEN
NER PÅ STAN O DRA DEN VANLIGA RUTINEN
KAFFESTUGAN WASASTUGAN HEM TILL FRUGAN
MERA STÅLAR KAN BEHÖVAS NÄR MAN BRÄNT SISTA TJUGAN

© thom eight

Lördag är det inte. Men helg! Jaaa!

(det är hörlurar runt halsen, inte nåt nytt fräsigt halsband)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0