harry är spec

Dags för mig att krypa ner i sängen med Harry Potter........ HeheHEHEhehEH fast han ska följa med i textform. Ja! Jag ska läsa Harry Potter och De vises sten! Vi fick välja varsin bok på svenskan som vi ska hålla ett tal om. Och jag valde HARRY POTTER???? OCH DE VISES STEN???!!?

Oj. Fick typ panik för att jag alltid är så seg och drog till med första bästa boktitel jag kom på. Tänkte att nämen harry potter är väl frän? Också valde jag den.

Men men. Gjort är gjort och kommer aldrig mer igen! Nu ska jag börja med kapitel 1: Pojken som överlevde.

Se hur stolt han blir när han klappar den farliga fågeln. Tycker synd om hans klassisar. FATTAAAA vilken jobbig kille att ha i sin klass. Ron däremot............................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0