typ gott nytt år ba

Oj GUH jag som hade så många planer för att skriva detta. Nyårsinlägget. Har gjort en jätterolig youtubevideo, pysslat ihop ett collage och skrivit en fyndig text som jag tänkte publicera. ALLT VAR SÅ PERFEKT! Galet kul! Ni skulle garvat läppen av er!

Men, oj så klockan tickar iväg. Vi tar det nästa år helt enkelt..


HehehhEheHE jag har dragit jättemånga roliga nyårsskämt idag:
  • Nu tänker jag inte träna nå mer i år (HAHA)
  • Jag tänker inte borsta tänderna förrän nästa år (HAHA)
  • Det här är sista gången för i år som jag bajsar (HAHA
  • Det här blir mitt sista skämt för i år (HAHA)
osv osv osv - Möjligheterna är oändliga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0