svanar är också söta ju

Här är alltså jag och dagens outfit...............................

Ni ba vA!? Hehe. Det är ju inte jag. Det är Kenzas gårdagens outfit. Hon ville vara "söt" när hon träffade "söta" läsare och hade därför på sig en "söt" klänning med katter på.

URSÄKTA MIG, men det där är inte katter? Det är ju svanar med krokiga halsar? Och bruten stjärtfena? HA! HA! Så komiskt att hon ba trodde hon hade katter på klänningen, men det är ju egentligen svanar!!! ePIcFAIl kenZa!


(hoppas hon inte googlar sig själv och läser detta och blir ledsen)
(i så fall säger jag förlåt redan nu. Det är inget fel på svanar!)

Kommentarer
Postat av: Julia

hm.... BAD UPDATE

2010-12-08 @ 22:56:47
URL: http://nilsefur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0