känslorna ba flödar

Jag är typ okontrollerbar?!?! Får panik. Upptäckte att jag dreglat på en tjejs jackkrage på bussen, och att jag mumlade "är vi framme snart" för mig själv!? Alltså HA. HA. HA.

Sen grinar jag titt som tätt. Typ när mina klasskamrater är söta. Eller när Robinson-deltagarna får flaskpost. Eller när jag läser fina bloggar. Eller när jag lyssnar på The Arks Have You Ever Heard A Song.
..
</3


Borde typ skriva ett tal om Harry Potter. Men på grund av min okontrollerbara kropp blir det nog att stanna hemma imorgon = kan skjuta upp talet lite.


/dregel dregel

Kommentarer
Postat av: Lisa

okontrillbar?? Du vill bara vara som mig!!



.............



Nej, Skojja!!! Snälla friska till, VI MÅSTE STÖTTA VARANDRA IMORGON!!:D:'( nervös ju

2010-12-09 @ 23:23:26
URL: http://ugglemoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0