frimärken förvirrar mig

(Nej det är inte soligt halv elva hos mig, det är en gammal bild. Sitter i morgonrock IRL)


HAHA. Episkt failure kanske man kan säga. Men egentligen är det inte komiskt, snarare tragiskt. ÅåH mår lite dåligt. För mina fina julkort jag berättat om, kommer aldrig komma fram. Tog fel frimärken typ!!?

Alltså orkar inte. Här gör man världens godaste gärning också skiter det sig TOTALT. Jag såg ju bara ett stort paket med frimärken från röda korset på bänken och tänkte YES! va gött typ. Men NEJ då visar det sig, efter att jag postat kortet såklart, att det INTE ALLS är frimärken?!?!?! Det är bara nån sorts "stödmärke"??

STÖDMÄRKE? Som ska visa sitt stöd? Ja tack så jättemycket. Röda korset stödjer alltså en fin julstämning? Ja det gick ju bra. Nej. Hata röda korset. Världens fulaste logga btw. Ser ut som Schweiz flagga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0